• Print

Author Topic: Ganske mange idrettsfolk på GT-3000  (Read 15 times)

toloeybucth

• Newbie
  • *
  • Honor: 0
    • View Profile
Ganske mange idrettsfolk på GT-3000
« on: September 20, 2019, 01:56:19 PM »
Da jeg ikke hadde vært så vellykket å finne informasjon på denne GT-4000 i tillegg til denne ASICS websiden. Denne GT-4000 erstatter denne GT-3000 med ASICS sikkerhetsvalg. I dag har vi nå sett på modeller som bygger sko og støvler Asics butikk hvorav dette merket om sikkerhet i tillegg til enkle.

ASICS har et par som strekker seg som merkevare, denne LØSNING Øv 5 i tillegg til GT-4000. Mens LØSNING Øvelse 5 lener seg litt mot et enkelt område, lener denne GT-4000 litt mot sikkerhetsområdet. Både like kan figur ment for enkel i tillegg til mindre sikkerhetssporter.

Da jeg syntes å være å drømme for bare en mye mer underholdende fargeveier da jeg startet denne pakken på GT-4000. Denne fargen måter forbundet med svart dyster i tillegg til trygge praksiser oransje syntes å være behagelig, men når jeg håper det syntes å være langt mer trygge praksiser oransje over løpeskoen. Denne yttersålen på løpeskoen er vanligvis trygt praksis oransje fra hælen / midtfoten mens føttene er vanlige, noe som ofte gir noen Asics-sko slags sted etter at Asics tennissko løfter tærne med dine strekker.

Det er mange år siden jeg har brukt et par ASICS ment for å håndtere. Da jeg syntes å bli straks påminnet om den endelige sunn som jeg falt denne GT-4000 med ment for en gang. Vi så på formfitting fra bakfoten i tillegg til midfooten selv om den ble utvidet, da du var fri for denne foten. Denne støtreduksjonen syntes å være et selskap fra bakfoten i hele midtfoten, i tillegg til kusete fra føttene.

Den primære funksjonen utenfor pakken syntes å være en slags komfortabel 5 kilometer etter kilometer ekstern. Det hadde vært en organisasjon, selv om mottakelig kjøring begynte å avslutte. Disse forbedringene som ASICS ment for at GT-3000 var viktig for problemet de valgte, men snarere den nyeste versjonen, var elementet definitivt Asics Gel-Kayano 25 sko en helt ny løpesko, det er derfor denne GT-4000.

Det er bare en løpesko som har flertallet av ASICS prøvd og testet fasetter, men håper mange forskjellige ting. Ganske mange idrettsfolk på GT-3000-linjen klaget over hvor nøyaktig nøyaktig varen trodde liten rett på foten eller så, selv om det var særlig fra føttene.

ASICS trodde at svarene i tillegg til å utvide denne foten fra Balenciaga Triple S Trainer tilbud GT-4000. Flytefoam Move bidrar til å gjøre det primært generelt utseende fra føttene, primært avduket fra Kayano 20, det tilbyr produsert, det er teknikk i dine attraksjoner i midten av ASICS.

• Print